8 april | Anne Reichart

We mochten dit jaar weer veel Cambridge-diploma's uitreiken aan onze zesdeklassers.

Met het Centraal Examen in het vooruitzicht is het goed voor het zelfvertrouwen om het eerste afrondende certificaat in handen te hebben.

135 leerlingen hebben eind december het Cambridge Advanced Exam of Cambridge Proficiency Exam afgelegd en net de resultaten van hun inspanningen ontvangen uit handen van hun docenten van de sectie Engels. Ruim een derde van de leerlingen uit klas zes hebben extra geïnvesteerd in hun toekomst door voor een vervolgopleiding of werk een gestandaardiseerd examen af te leggen waarmee ze bijna overal in de wereld terecht kunnen. Wij waren blij zoveel tevreden gezichten te zien en feliciteren de deelnemers van harte!