27 september

BLP is hét uitwisselingsproject voor leerlingen met Frans in hun pakket.

Voor één week heb je er een Belgische huisgenoot bij, die meer leert over de Nederlandse taal en cultuur. De 'correspondant' volgde de reguliere lessen op het SGL en natuurlijk waren er gedurende de week gezellige activiteiten: bezoeken aan het Scheepvaartmuseum en Rijksmuseum, een spelletjesmiddag en uitstapjes in en om Leiden. Als afsluiting van het project vond een diner met alle gastouders en leerlingen plaats.

In februari gaan onze leerlingen hun Frans oefenen in Brussel op het Instituut St-André bij hun nieuwgemaakte vrienden en vriendinnen!