7 oktober | Louise Vreugdenhil

10 Things I Hate About You gaat over de populaire Bianca die niets liever wil dan daten met de knapste jongen van school, Joey.

Probleem: haar moeder verbiedt dit, tenzij haar oudste dochter - de rebelse Katharina - ook op date gaat met een jongen. En laat Katharina daar nou absoluut geen behoefte aan te hebben. De aanbidders van Bianca bedenken een plan om dichterbij te komen...

We zijn op zoek naar enthousiaste leerlingen voor dans, zang, spel, band en decor. Vanaf module 2 gaan we iedere donderdagmiddag repeteren voor de voorstelling in theater Ins Blau op 25 en 26 mei. Meld je nu aan voor de audities op 3 en 10 november!

Groetjes, Marie Thomeer (Skias Athena) en Madelief Henneman (Skias Socra) Otto van Dijk (muziek) en Louise Vreugdenhil (drama)