bedoeld voor klas: 5

korte beschrijving: in een kernteam van drie leerlingen, en met hulp van meer jaargenoten als je dat wilt, ga je onder begeleiding aan de slag met de organisatie van het Scholieren Filmfestival Leiden: het selecteren van films, het maken van een trailer, het organiseren van een filmmiddag voor klas 4 en 5, het regelen van de première behoren onder andere tot jouw taken. Je werkt samen met schoolgenoten, leerlingen van andere scholen en de vaste SFL-medewerkers.

aanmelding: in oktober, bij vacature (Athena) en Sven Kruizinga (Socrates)

selectie/voorwaarden: je zit in klas 4 of 5 en je cijfers zijn zodanig dat je wat school kunt missen; affiniteit met film en organisatie-ervaring zijn een grote pre, net als stressbestendigheid, daadkracht en communicatievaardigheden.