bedoeld voor: vierdeklassers met natuurkunde

korte beschrijving: Uitwisselingsproject met een Sciencethema: Astronomie. Het Kippenberggymnasium uit Bremen is onze partnerschool. De voertaal is Engels.

aanmelding: Aan het begin van het schooljaar komt een oproep voor aanmelding op de website. Stuur dan een motivatiebrief in het Engels naar mevrouw Van der Voort of mevrouw Callies

Vermeld in deze brief naast je motivatie voor dit project, de vakken die je volgt en of je je al hebt aangemeld bij een ander internationaliseringsproject. Vermeld ook welke, mocht dit laatste het geval zijn.

Selectie/voorwaarden: Het vak natuurkunde maakt onderdeel uit van je profiel/vrije deel. Hoewel we naar Duitsland gaan, is het volgen van het vak Duits geen selectievoorwaarde.