Op deze pagina staan verschillend links naar pagina's die je regelmatig nodig hebt in je schoolbestaan. Zet ze bij je favorieten of bezoek steeds deze pagina.

... Zermelo

Op Zermelo staat je rooster voor het hele jaar. Ook als er een structurele of eenmalige wijziging is, kun je dat via Zermelo inzien. Wil je een afspraak maken met een medeleerling of een docent? Ook hun roosters kun je hier opzoeken. Inloggen doe je met je leerlingnummer en een wachtwoord. Ben je deze gegevens vergeten, neem dan contact op met je mentor.

... Moodle

Onze school heeft een digitale leeromgeving, waar leerlingen en docenten oefentoetsen, opdrachten en antwoorden, studieplanners en bronnenmateriaal met elkaar kunnen delen. Als leerling kun je er een heleboel vinden. Alleen leerlingen en medewerkers van het Stedelijk Gymnasium hebben toegang tot Moodle.

... Magister

Ons schooladministratiesysteem heet Magister; ouders en leerlingen hebben inzage in de zogenaamde NAW-gegevens, cijfers en afwezigheidregistratie. Leerlingen en ouders kunnen via Magister de ingevoerde resultaten controleren en de vorderingen volgen. Tijdens toetsweken en circa 14 dagen na een toetsweek zijn de cijfers echter niet zichtbaar. De exacte data waarop Magister 'open en dicht gaat' staan in de jaaragenda. De gepubliceerde resultaten van een ‘lopende’ module zijn voorlopig. Cijfers kunnen door het inhalen en herkansen van toetsen nog veranderen. In principe zijn de cijfers pas definitief na de leerlingbesprekingen.

... schoolmail

Iedere leerling en medewerker van onze school heeft een eigen e-mailadres. Hieronder kun je inloggen.

Problemen met je mailaccount? Neem contact op met de systeembeheerder van jouw locatie: