9 juli | Inge Rodenburg

Inmiddels zijn de uitslagen van de RV-toetsen bekend en kunnen we als school definitief de uitslag vaststellen.

Van de zeven kandidaten op Athena die nog niet geslaagd waren, krijgen er zes alsnog hun diploma na het maken van RV-toetsen. Van de acht kandidaten op Socrates die nog niet geslaagd waren, voegen zich nog twee kandidaten bij de geslaagden.

Wij feliciteren de geslaagden van harte met het behalen van hun diploma. De leerlingen die het helaas niet gelukt is alsnog hun diploma te behalen, wensen wij veel succes bij hun vervolgtraject.

Voor beide locaties gezamenlijk komt het slagingspercentage uit op 98% - een resultaat waar we met z’n allen trots op zijn!

Socrates

Alsnog geslaagd zijn: