25 augustus | Saskia Hakkaart

Vind je toneel leuk en boeiend? Zou je graag vaker naar voorstellingen willen gaan? Vind je het leuk en gezellig om met elkaar voorstellingen te bekijken in Den Haag, meld je dan aan voor de Toneelkijkers-serie!

Al enkele jaren organiseren de secties maatschappijleer en drama in samenwerking met Het Nationaal Theater de mogelijkheid voor leerlingen uit klas 4, 5 en 6 om gezamenlijk zeven voorstellingen te bekijken in Den Haag.

Er is plek voor 25 leerlingen en je kunt je aanmelden bij mevrouw Saskia Hakkaart. De voorstellingen vinden in de avonduren plaats. We reizen er samen naartoe. Deelname wordt bepaald door volgorde van aanmelding. Hoe eerder hoe beter dus, maar uiterlijk voor 15 september.

Als je je aanmeldt, betekent dat ook dat je in staat bent alle voorstellingen te bezoeken! Indien je ziek bent, dan zoek je een vervanger. Check daarom goed de onderstaande data en voorstellingen. (dit natuurlijk allemaal onder voorbehoud, in verband met eventuele corona-maatregelen)

• 21 september: De Zaak Shell, Anouk Nuyens
  • 10 november: Metamorphosis, Nicole Beutler