25 februari | sectie Frans

Zesdeklasser Eloy Caneda Cabrera verdiende onlangs een eervolle vermelding bij Juvenes Translatores!

Een aantal leerlingen uit klas 6 deed eind vorig jaar mee voor Frans aan de Europese Vertaalwedstrijd Juvenes Translatores. Wij zijn trots te kunnen melden dat een van onze leerlingen, Eloy Caneda Canebra uit klas 6 van Athena, daarbij een eervolle vermelding verdiende.

Het juryrapport spreekt van "een zeer goede beheersing van de doeltaal. De vertaling leest als een origineel, is creatief, maar behoudt betekenis."

Gefeliciteerd!